Zarządzenie nr 23/2011
Wersja strony w formacie XMLwydane przez | Burmistrza Mirosławca Piotr Pawlik |
---|---|
z dnia | |
w sprawie | podstawowego sposobu dokumentowania spraw, wyznaczenia koordynatora oraz przesyłek nieotwieranych przez punkt kancelaryjny |
zmienione przez | 58/2012 |
Status | obowiązujące |
ZARZĄDZENIE NR 23
Burmistrza Mirosławca
z dnia 1 kwietnia 2011 r.
w sprawie podstawowego sposobu dokumentowania spraw, wyznaczenia koordynatora oraz przesyłek nieotwieranych przez punkt kancelaryjny
Na podstawie § 1 ust. 3, § 2 ust. 2 i 3 oraz § 42 ust. 3 instrukcji kancelaryjnej stanowiącej załącznik nr 1 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. (Dz. U. nr 14, poz. 67) zarządzam, co następuje:
§ 1.
1. Wskazuje się system tradycyjny,jako podstawowy sposób dokumentowania przebiegu załatwiania i rozstrzygania spraw dla Urzędu Gminy i Miasta w Mirosławcu.
2. Do wspomagania procesu obiegu dokumentów w systemie tradycyjnym wskazuje się Elektroniczny Obieg Dokumentów E-Obieg.
§ 2. Na koordynatora czynności kancelaryjnych wyznacza się Panią Wandę Łaniucha - Zabost, odpowiedzialnego za bieżący nadzór nad prawidłowością czynności kancelaryjnych.
§ 3.
1. Określa się listę przesyłek wpływających, które nie są otwierane przez Biuro Obsługi Interesanta zwane w dalszej części kancelarią:
1) przesyłki zawierające informacje niejawne, które kancelaria przekazuje Pełnomocnikowi ds.ochrony informacji niejawnych;
2) przesyłki stanowiące tajemnicę skarbową, które kancelaria przekazuje referatowi Finansowemu;
3) przesyłki adresowane imiennie do radnych Rady Miejskiej w Mirosławcu, które kancelaria przekazuje do Biura Rady Miejskiej;
4) przesyłki adresowane imiennie do pracowników urzędu, które kancelaria przekazuje bezpośrednio pracownikom;
5) oferty przetargowe, które kancelaria przekazuje właściwej komórce merytorycznej;
6) oferty zatrudnienia w trybie otwartego naboru, które kancelaria przekazuje kierownikowi referatu Organizacyjno - Prawnego;
2. Przesyłki o których mowa w ust. 1 pkt 3, dotyczące spraw służbowych pracownik Biura Rady Miejskiej jest obowiązany przedłożyć kancelarii do rejestracji.
3. Przesyłki, o których mowa w §1 pkt 4, dotyczące spraw służbowych pracownicy są obowiązani przedłożyć kancelarii do rejestracji.
4. Wykonanie zarządzenia powierza się kierownikowi referatu Organizacyjno - Prawnego.
5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.