Zarządzenie nr 81
Wersja strony w formacie XMLwydane przez | Burmistrza Mirosławca |
---|---|
z dnia | |
w sprawie | powołania zespołu projektowego ds. realizacji projektu grantowego p.n. „Ja w internecie. Program szkoleniowy w zakresie rozwoju kompetencji cyfrowych |
Status | obowiązujące |
ZARZĄDZENIE NR 81
Burmistrza Mirosławca
z dnia 1 października 2018 r.
w sprawie powołania zespołu projektowego ds. realizacji projektu grantowego p.n. „Ja w internecie. Program szkoleniowy w zakresie rozwoju kompetencji cyfrowych.”
Na podstawie art. 30 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tj. Dz. U. 2018 r., poz. 994, ze zm.) oraz § 8 Zarządzenia Nr 64 Burmistrza Mirosławca z dnia 21 sierpnia 2017 r. w sprawie Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Mirosławcu zarządza się, co następuje:
§ 1. 1. W celu prawidłowej realizacji umowy nr 015/OKIV/2018 z dnia 3 września 2018 r zawartej z Fundacją Legalna Kultura dotyczącej projektu p.n. „Ja w internecie. Program szkoleniowy w zakresie rozwoju kompetencji cyfrowych.” powołuję zespół projektowy, którego skład osobowy i zakres obowiązków określa załącznik nr 1 do niniejszego zarządzenia.
2. Do obowiązków członków zespołu należy czynny udział w realizacji projektu, kompletowanie wymaganych dokumentów, uczestnictwo w konsultacjach i pracach zespołu, gromadzenie i analiza informacji związanych z zakresem działania w zespole, a także przekazywanie danych dotyczących realizacji poszczególnych zadań Kierownikowi projektu w terminach określonych w harmonogramie projektu.
3. Członkom zespołu przyznane zostanie wynagrodzenie finansowane z uzyskanego przez Gminę i Miasto Mirosławiec grantu w zależności od nałożonych obowiązków w określonym terminie realizacji projektu.
4. Realizacja projektu musi być zgodna ze złożonym wnioskiem o powierzenie grantu i zakończyć się w terminie zgodnym z wnioskiem.
§ 2. Projekt, o którym mowa w ust. 1 jest finansowany z przyznanego grantu realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu państwa.
§ 3. Wykonanie Zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy i Miasta w/m.
§ 4. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Załącznik do zarządzenia Nr 81
Burmistrza Mirosławca
z dnia 1 października 2018 r.
Skład osobowy oraz kompetencje zespołu projektowego
Zespół projektowy składa się z:
I. Komitetu sterującego w składzie:
1. Przewodniczący - Piotr Pawlik - Burmistrz Mirosławca,
2. Z-ca Przewodniczącego - Monika Stąporek - Sekretarz Gminy i Miasta Mirosławiec.
Do kompetencji członków Komitetu sterującego należą w szczególności:
1) monitorowanie realizacji poszczególnych elementów Projektu i badanie ich zgodności ze złożonym wnioskiem,
2) podejmowanie ostatecznych decyzji w kwestii realizacji projektu,
3) podejmowanie decyzji o wprowadzeniu zmian w projekcie.
II. Zespołu realizującego projekt w składzie:
1. Kierownik Projektu – Jadwiga Kamińska – Główny specjalista ds. pozyskiwania środków zewnętrznych w Urzędzie Miejskim w Mirosławcu
Do zadań Kierownika projektu należy w szczególności:
1) organizacja i prowadzenie biura projektu,
2) propagowanie zasad równości szans, płci i niedyskryminacji osób niepełnosprawnych,
3) planowanie i wyznaczanie realnego harmonogramu realizacji oraz skutecznej promocji projektu,
4) nadzór i koordynacja wszystkich zadań projektowych,
5) bieżące monitorowanie terminowości, systematyczności i efektywności realizacji projektu zgodnie z prawem krajowym i europejskim i z zapisami wniosku o powierzenie grantu, prowadzącej do osiągnięcia celu i rezultatów,
6) organizowanie spotkań i nadzorowanie wykonywania obowiązków przez członków zespołu,
7) nadzór i kontrola nad prawidłowym wydatkowaniem środków finansowych w odniesieniu do budżetu projektu,
8) nadzór nad wyborem dostawców towarów i usług na rzecz projektu zgodnie z ustawą: prawo zamówień publicznych z zachowaniem zasad konkurencyjności i transparentności,
9) nadzorowanie i udział w sporządzaniu sprawozdań,
10) przygotowanie wzorów dokumentów niezbędnych do realizacji projektu,
11) nadzorowanie przebiegu i prawidłowości rekrutacji uczestników projektu,
12) informowanie Komitetu Sterującego o konieczności wprowadzenia zmian w projekcie,
13) kontrola dokumentacji merytorycznej,
14) współpraca i utrzymywanie kontaktu instruktorami i uczestnikami projektu,
15) przestrzeganie procedur i wytycznych Instytucji Zarządzającej oraz obowiązujących wzorów dokumentów,
16) uczestniczenie w szkoleniach związanych z realizacją projektu,
17) uczestnictwo w czynnościach kontrolnych związanych z projektem w trakcie jego trwania oraz po jego zakończeniu,
18) bieżące współdziałanie z komitetem sterującym.
2. Koordynator projektu – Justyna Kujawa – Pomoc administracyjna w Urzędzie Miejskim w Mirosławcu.
Do zadań Koordynatora projektu należy w szczególności:
1) współpraca z Kierownikiem Projektu oraz Specjalistą ds. Zamówień Publicznych w zakresie przeprowadzania postępowań o udzielenie zamówień, w tym przygotowania takich dokumentów jak: szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, ustalenie szacunkowej wartości przedmiotu zamówienia i inne dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówień na przedsięwzięcia zawarte w projekcie,
2) udział w odbiorach dostaw sprzętu,
3) rekrutacja uczestników projektu i instruktorów,
4) monitoring prowadzonych szkoleń,
5) zapewnienie promocji projektu na stronie internetowej gminy, w mediach gminnych oraz na portalach społecznościowych,
6) sporządzenie projektu plakatu projektu, zamieszczanie informacji o projekcie na stronie internetowej Gminy,
7) powielanie dokumentów niezbędnych do realizacji projektu,
8) gromadzenie i przechowywanie dokumentów,
9) przygotowanie dokumentów do archiwizacji,
10) gromadzenie formularzy uczestników projektu,
11) sporządzenie sprawozdań częściowych i sprawozdania końcowego,
12) uczestniczenie w szkoleniach związanych z realizacją projektu,
13) przygotowanie opisu faktur,
14) Sporządzenie protokołów ze spotkań zespołu ds. realizacji projektu.
3. Specjalista ds. zamówień publicznych – Anna Stawska - Inspektor ds. zamówień publicznych i gospodarki komunalnej w Urzędzie Miejskim w Mirosławcu.
Do zadań Specjalisty ds. zamówień publicznych należy:
1) przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na dostawę sprzętu informatycznego,
2) Przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych innych niż wymienione – na wniosek Kierownika Projektu,
3) uczestniczenie w szkoleniach związanych z realizacją projektu.
4. Księgowa projektu – Bożena Lepianka – Podinspektor ds. księgowości budżetowej Urzędzie Miejskim w Mirosławcu.
Do zadań Specjalisty ds. obsługi finansowej należy:
1) odpowiedzialność za budżet projektu- nadzorowanie kosztów - monitoring,
2) obsługa finansowa projektu,
3) nadzór nad budżetem projektu, w tym proponowanie zmian w budżecie,
4) księgowanie dokumentów finansowych dotyczących projektu,
5) sporządzenie informacji o projekcie w sprawozdaniu finansowym (z wykonania budżetu),
6) sprawdzanie kompletności dokumentów finansowych dotyczących projektu,
7) uczestniczenie w szkoleniach związanych z realizacją projektu,
8) przygotowywanie przelewów dotyczących wydatków w ramach projektu,
9) weryfikacja klasyfikacji budżetowej wydatków w ramach projektu,
10) przygotowywanie sprawozdań w części finansowej - współpraca z Koordynatorem oraz Kierownikiem projektu,
11) uczestniczenie w szkoleniach związanych z realizacją projektu,
12) ewidencja środków trwałych oraz przekazanie zakupionego majątku szkołom.