W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Mirosławcu  
ul. Wolności 37
78-650 Mirosławiec
tel.: +48 (67) 259 50 42; fax: + 48 (67) 259 61 88  
NIP: 765 100 33 97 REGON:00124 15 40
Serwis www: miroslawiec.pl 
TERYT: 3217033
adres skrytki ePUAP: /3217033/skrytka  
email: urzad@miroslawiec.pl


Dane dla kontrahentów do wystawiania faktur:
GMINA MIROSŁAWIEC 
ul. Wolności 37, 78-650 Mirosławiec
NIP:  765 160 34 18 REGON: 570791508
Skrzynka PEPPOL: GMINA MIROSŁAWIEC
Nr PEPPOL: 7651603418 

Kontakt

L.p. Komórka organizacyjna   nazwa stanowiska Imię i nazwisko pracownika nr telefonu nr wewnętrzny nr pokoju


BIURO OBSŁUGI INTERESANTA TEL. 67 259 50 42    

kom. tylko dla osób z niepełnosprawnościami: +48  669 213 212 

1. Burmistrz Mirosławca Piotr Pawlik

67 259 61 86

46 7
2. Zastępca Burmistrza Dariusz Bartosik 67 259 61 85 45 9
3. Sekretarz Monika Stąporek 67 259 02 64 34 8
4. Skarbnik Alicja Michor 67 259  02 63 33 108
5. Inspektor Danych Osobowych Andrzej Milczarski
042 30 70 875    
6. Inspektor ds. zarządzania kryzysowego Tadeusz Łosin 67 259 62 61 28 4
 7. Kierownik Referatu Organizacyjno-Prawnego/kadry Monika Kędzia 67 259 62 64 24 101
8.  Sekretariat Burmistrza Paula Wesołowska 67 259 61 86 46 6
9. Inspektor ds. biura rady i archiwum Urszula Dmytrasz 67 259 61 82 37 106
10. Biuro Obsługi Interesanta Sylwia Górska 67 259 50 42 21 1
11. Inspektor ds. administracyjnych i kontroli zarządczej Aleksandra Mróz 67 259 61 83 43 106
12. Kierownik Referatu Oświaty i Polityki Społecznej/ promocja Kamila Borowiec 67 259 02 61 31 10
13. Inspektor ds. oświaty i zdrowia Weronika Sabik 67 259 61 41 40 10
14. Główny specjalista ds. przedsiębiorczości i organizacji pozarządowych Daniel Gbur 67 259 6260
20 10
15. Kierownik Referatu Inwestycji i Gospodarki Nieruchomościami/ planowanie przestrzenne  Dariusz Bartosik 67 259  61 85 45 9
16. Inspektor ds. zamówień publicznych Justyna Darłak 67 259  62 62 42 109
17. Podinspektor ds. nieruchomości i planowania przestrzennego Agnieszka Pilarska 67 259 62 65 25 5
18.
Referent ds. drogownictwa
Zuzanna Chabrowska
67 259 02 66
50
2
19
Podinspektor ds pozyskiwania środków zewnętrznych
Magdalena Grzegorczyk
67259 02 65
35
109
20. Kierownik Referatu Gospodarki Komunalnej i Środowiska Kamila Chałupczak 67 259 61 42 48 8
21. Inspektor ds. ochrony środowiska leśnictwa i rolnictwa Justyna Kujawa 67 259 62 66
39 3
22.
Młodszy referent ds. gospodarki komunalnej
Beata Polaków
67 259 62 66
39
3
23. Zastępca kierownika USC Tadeusz Łosin 67 259 62 61 28 4
24. Inspektor ds. obywatelskich Kamila Chromińska 67 259 62 61 28 4
25. Kierownik Referatu Finansowego/główna księgowa Dorota Łodygowska 67 259 02 60 30 104
26. Inspektor ds. księgowości budżetowej Bożena Lepianka 67 259 6263 23 104
27. Młodszy referent   ds. podatku VAT i księgowości budżetowej Ewa Cieślak 67 259 62 63 23 104
28. Młodszy referent ds. windykacji i księgowości budżetowej  Małgorzata Sabik
67 259 61 87 47 103
29. Inspektor ds. księgowości podatkowej Alicja Mazur 67 259 02 62 32 102
30. Podinspektor ds. podatków i opłat lokalnych Magdalena Niedźwiedź
67 259 02 62 32 102
31. Podinspektor podatków i opłat lokalnych Małgorzata Gwiaździńska 67 259 61 84 44 102

Powiadom znajomego