Dostawa sprzętu komputerowego w ilości 26 sztuk komputerów przenośnych z możliwością odłączenia klawiatury lub obracania ekranu i korzystania z urządzenia w trybie tabletu wraz z niezbędnym oprogramowaniem operacyjnym i biurowym realizowana w ramach projektu grantowego: „Ja w Internecie. Program szkoleniowy w zakresie rozwoju kompetencji cyfrowych”
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Dostawa sprzętu komputerowego w ilości 26 sztuk komputerów przenośnych z możliwością odłączenia klawiatury lub obracania ekranu i korzystania z urządzenia w trybie tabletu wraz z niezbędnym oprogramowaniem operacyjnym i biurowym realizowana w ramach projektu grantowego: „Ja w Internecie. Program szkoleniowy w zakresie rozwoju kompetencji cyfrowych” |
---|---|
Status zamówienia | w trakcie rozstrzygania |
Nr sprawy | GIŚ.042.3.2018.JK – 271.40.2018.AS |
Zamawiający | Gmina i Miasto Mirosławiec |
Tryb zamówienia | zapytanie ofertowe |
Rodzaj zamówienia | Dostawy |
Termin składania ofert | |
Sposób składania ofert | Urząd Miejski w Mirosławcu ul. Wolności 37, 78 – 650 Mirosławiec - Biuro Obsługi Interesanta – pokój nr 1 albo przesłać na adres e – mail: urzad@miroslawiec.pl lub a.stawska@miroslawiec.pl |
Informacje o ogłoszeniu
Data publikacji ogłoszenia
Termin składania ofert
Numer ogłoszenia
Status ogłoszenia
Miejsce i sposób składania ofert
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
1. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania. zawierającym wszystkie wymagane w nim informacje. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
2. W przypadku nadania oferty przesyłką pocztową, kurierską lub w inny sposób, oferta zostanie prawidłowo złożona, jeżeli wpłynie do Urzędu Miejskiego w Mirosławcu przed upływem terminu składania ofert.
3. Koperta/opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane na adres podany w pkt I niniejszego zapytania ofertowego i opatrzone nazwą, dokładnym adresem Wykonawcy oraz oznaczone w następujący sposób:
(DOKŁADNA NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO - ………..……………………..)
(OFERTA NA: „ …………………………………………………………….….................”)
(NIE OTWIERAĆ PRZED ……………………r., godz………………….……………..….)
(NAZWA I ADRES WYKONAWCY - …………………………………………………….)
4. Otwarcie złożonych ofert nie ma charakteru publicznego.
5. Zamawiający sporządzi protokół z udzielonego zapytania oraz poinformuje wszystkich Wykonawców o wynikach tego postępowania.
6. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Oferta wraz ze wszystkimi załącznikami musi być podpisana przez osobę/osoby umocowane do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z wpisem do właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub przez osobę umocowaną do podpisania oferty. Pełnomocnictwo powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika z załączonych dokumentów. Podpisanie załączników oznacza potwierdzenie i akceptację wszystkich zawartych w nich treści.
Każdy z Wykonawców ma prawo do złożenia tylko jednej oferty, a treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania ofertowego.
Oferta powinna składać się z:
1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
2. podpisanego formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
3. podpisanego oświadczenia o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,
4. podpisanego oświadczenie dot. spełnienia warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
5. podpisanego oświadczenia RODO stanowiącego załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę
Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia
Skrócony opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do niniejszego zapytania ofertowego.
Kategoria ogłoszenia
Podkategoria ogłoszenia
Miejsce realizacji zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia
Cel zamówienia
Przedmiot zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do niniejszego zapytania ofertowego.
1) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia z zachowaniem szczególnej staranności, na własny koszt i ryzyko.
2) Wszystkie elementy składowe sprzętu informatycznego oraz oprogramowanie muszą być fabrycznie nowe (nie eksploatowane), oryginalnie zapakowane przez producenta, nie wycofane z produkcji i wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zestawy komputerowe powinny być utrzymane w jednolitej kolorystyce.
3) Oprogramowanie i powiązane z nim elementy, takie jak: certyfikaty/etykiety producenta oprogramowania dołączone do oprogramowania muszą być oryginalne i licencjonowane zgodnie z prawem. W powyższym celu Zamawiający może zwrócić się do przedstawicieli producenta danego oprogramowania z prośbą o weryfikację czy ofertowane oprogramowanie i materiały do niego dołączone są oryginalne. W przypadku identyfikacji nielicencjonowanego lub podrobionego oprogramowania lub jego elementów, w tym podrobionych lub przerobionych certyfikatów/etykiet producenta, Zamawiający uzna, że umowa nie została prawidłowo wykonana i naliczy kary umowne. W przypadku, gdy Wykonawca nie dostarczy oprogramowania i certyfikatów/etykiet należycie licencjonowanych i oryginalnych Zamawiający odstąpi od umowy i naliczy kary. Ponadto, powyższe informacje zostaną przekazane właściwym organom w celu wszczęcia stosownych postępowań.
4) Dostawa winna odbyć się w dzień roboczy w godzinach ustalonych uprzednio z Zamawiającym.
5) Wykonawca jest zobowiązany poinformować Zamawiającego mailowo lub telefonicznie o terminie planowanej dostawy, z wyprzedzeniem co najmniej 2 dniowym (2 dni robocze).
6) W przypadku stwierdzenia, że przedmiot dostawy ma wady lub jest niezgodny z umową Zamawiający ma prawo odmówić odbioru do czasu zaoferowania przedmiotu dostawy zgodnego z umową lub wolnego od wad.
7) Podstawą wystawienia faktury będzie protokół zdawczo – odbiorczy przyjęcia przedmiotu umowy bez zastrzeżeń, podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego.
8) Wymagany termin płatności wynosi 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT w oparciu o podpisany obustronnie bezusterkowy protokół odbioru przedmiotu zamówienia.
Kod CPV
Nazwa kodu CPV
Dodatkowe przedmioty zamówienia
48.31.00.00 – 4 Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów
Harmonogram realizacji zamówienia
Załączniki
- Zalacznik nr 6 - opis przedmiotu zamowienia
- Zalacznik nr 5 - wzor umowy
- Zalacznik nr 4 - oswiadczenie RODO
- Zalacznik nr 3 - oswiadczenie o spelnianiu warunkow udzialu
- Zalacznik nr 2 - oswiadczenie o braku powiazan kapitalowych i osobowych
- Zalacznik nr 1 - formularz ofertowy
- Zapytanie ofertowe nr 40/2018 z dnia 07.12.2018r.
Pytania i wyjaśnienia
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy przedłożą podpisane oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3, w którym oświadczą spełnienie warunków.
Wiedza i doświadczenie
1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy przedłożą podpisane oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3, w którym oświadczą spełnienie warunków.
Potencjał techniczny
1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy przedłożą podpisane oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3, w którym oświadczą spełnienie warunków.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy przedłożą podpisane oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3, w którym oświadczą spełnienie warunków.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
1. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy przedłożą podpisane oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 3, w którym oświadczą spełnienie warunków.
Dodatkowe warunki
2. Termin ważności złożonej oferty: 30 dni.
3. Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych.
4. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
5. Szczegółowych informacji na temat przedmiotu zamówienia udziela: Jadwiga Kamińska. tel. 67 259 02 65, e-mail: j.kaminska@miroslawiec.pl. Niniejsze zapytanie ofertowe zostało umieszczone na stronie www.bip.miroslawiec.pl .
6. Każdy Wykonawca może przedstawić tylko jedną ofertę.
7. Zamawiający po dokonaniu oceny nadesłanych ofert dokona oceny najkorzystniejszej oferty co zostanie udokumentowane protokołem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
9. W ramach składania wniosku o dofinansowanie oferty mogą zostać przekazane w celu weryfikacji do właściwej instytucji publicznej.
10. Oferty złożone po terminie lub nieodpowiadające wymogom formalnym nie zostaną rozpatrzone.
11. Zamawiający wybierze spośród ważnych ofert ofertę z najwyższą liczbą punktów. Zamawiający podpisze umowę z Wykonawcą, który złożył najkorzystniejszą ofertę.
12. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może zażądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
13. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający upubliczni wyniki wyboru na stronie www.bip.miroslawiec.pl
Warunki zmiany umowy
2. Zmiany mogą dotyczyć w kolejności i terminach dostaw wymuszone:
1) zmiany w kolejności i terminach dostawy wymuszone:
okolicznościami niedającymi się wcześniej przewidzieć;
inną okolicznością prawną, ekonomiczną lub techniczną skutkującą niemożliwością wykonania lub nienależytym wykonaniem umowy zgodnie z zapytaniem;
przez Siłę Wyższą, tj. okoliczności o charakterze wyjątkowym, których Strony w trakcie zawierania Umowy nie były w stanie przewidzieć, ani im zapobiec, w szczególności katastrofy spowodowane przez siły przyrody, takie jak: huragany, intensywne opady deszczu, opady śniegu, powodzie, trzęsienia ziemi, skażenia radioaktywne i inne oraz zaburzenia życia zbiorowego, jak: strajk powszechny lub strajki branżowe, rozruchy, wojna i inne, które zaistniały po podpisaniu niniejszej Umowy;
zmiany wynagrodzenia wynikającej ze zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług VAT;
za uprzednią zgodą Zamawiającego, zmiany sprzętu wskazanego w ofercie, jeżeli zaproponowany sprzęt nie będzie dostępny na rynku z powodu zaprzestania jego produkcji oraz pod warunkiem, że oferowany sprzęt spełni wymagania określone w zapytaniu i nie spowoduje to zmiany ceny ani terminu dostawy.
Zmiany wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności i są dokonywane na pisemny wniosek Strony lub Stron. Wzór umowy stanowi załącznik nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
Każdy z Wykonawców ma prawo do złożenia tylko jednej oferty, a treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania ofertowego.
Oferta powinna składać się z:
1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,
2. podpisanego formularza ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego,
3. podpisanego oświadczenia o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym stanowiącego załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,
4. podpisanego oświadczenie dot. spełnienia warunków udziału w postępowaniu stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego.
5. podpisanego oświadczenia RODO stanowiącego załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
Zamówienia uzupełniające
Ocena oferty
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
A) Cena: 60%
B) Okres gwarancji i rękojmi: 40%
Punkty zostaną obliczone według następujących wzorów:
A = B +C
A – ilość przyznanych punktów łącznie;
B – ilość przyznanych punktów w kryterium cena;
C – ilość przyznanych punktów w kryterium okres gwarancji i rękojmi.
Kryterium cena: (B)
najniższa cena spośród ofert podlegających ocenie
B = ------------------------------------------------------------------------- x 100 pkt x 60%
cena oferty rozpatrywanej
Kryterium okres gwarancji i rękojmi (C)
1) 24 miesiące – 37 pkt;
2) 30 miesięcy – 38 pkt;
3) 36 miesięcy – 39 pkt;
4) 42 miesiące – 40 pkt.
2) Podany okres gwarancji i rękojmi powinien zawierać się w przedziale: od 24 miesięcy do 42 miesięcy włącznie. Nieokreślenie okresu gwarancji i rękojmi potraktowane zostanie jako zaoferowanie go na okres 24 miesięcy. Określenie okresu gwarancji i rękojmi na więcej niż 42 miesiące, potraktowane zostanie, w celu oceny oferty, jako zaoferowanie go na okres 42 miesięcy.
3) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta nieodrzucona, która uzyska największą całkowitą ilość punków.
Wykluczenia
1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2. posiadaniu udziałów lub co najmniej 10% akcji,
3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
W związku z powyższym Wykonawca jest zobowiązany do podpisania - Oświadczenia o braku powiązań kapitałowych lub osobowych z Zamawiającym (załącznik nr 2).
Zamawiający - Beneficjent
Nazwa
Adres
Marszałkowska 84/92/121
00-514 Warszawa
mazowieckie , Warszawa
NIP
Tytuł projektu
Numer projektu
Informacja o wybranym wykonawcy
Nazwa i adres, data wpłynięcia oferty oraz jej cena
Pełna lista podmiotów
2. „CPU ZETO” Spółka z o.o., ul. Powstańców Wielkopolskich 20, 58 – 500 Jelenia Góra. Data wpłynięcia oferty: 17.12.2018r. Cena oferty: 46.256,83 zł brutto. Okres gwarancji i rękojmi: 24 miesiące.
3. „ALLTECH” Sp. jawna, Zdzisław Pająk, Artur Pająk, ul. Spółdzielcza 33, 09 – 407 Płock. Data wpłynięcia oferty: 17.12.2018r. Cena oferty: 50.336,52 zł brutto. Okres gwarancji i rękojmi: 42 miesiące.
/-/Burmistrz Mirosławca